De SAB wil graag samen met u in gesprek over de financiële diensten die u nodig hebt voor uw verwant. Vanaf begin 2020 is een start gemaakt met het inplannen van deze gesprekken.

Onze medewerkers maken afspraken met alle verwanten of wettelijk vertegenwoordigers van cliënten waarvan het SAB de financiële administratie regelt.

Wij zijn druk bezig met het professionaliseren en digitaliseren van onze diensten. Om deze reden is het belangrijk dat wij een aantal zaken met u, als verwant of wettelijk vertegenwoordiger, doornemen en actualiseren.

We nodigen u daarom graag uit voor een persoonlijk gesprek en bespreken dan de volgende zaken met u:

  • Onze rol en uw rol als (wettelijk) vertegenwoordiger,
  • Welke diensten de SAB aan u en uw verwant kan bieden en de bijbehorende tarieven,
  • Welke mogelijkheden er zijn als het gaat om een vergoeding voor u als wettelijk vertegenwoordiger,
  • De keuzemogelijkheid tussen pakket A en B (zie voor meer informatie: Financiële dienstverlening).

Deze afspraken leggen we vast in een (hernieuwd) inschrijfformulier SAB, we vragen u deze te tekenen. We hebben uw toestemming nodig om de administratieve diensten van uw verwant te kunnen regelen.

Op dit moment zijn voor 30 cliënten gesprekken gevoerd. Helaas kunnen nu, door corona, geen gesprekken op het kantoor plaatsvinden. Daar waar mogelijk maken we de komende periode een telefonische afspraak met u als (wettelijk) vertegenwoordiger.

   

 

Top