Als VCV-lid kunt u de SAB inschakelen voor verschillende diensten.

Als het gaat om financieel administratieve ondersteuning kunt u kiezen uit twee pakketten:

Pakket A Basis

Als u kiest voor pakket A kunnen medewerkers van SAB:

  • de cliëntrekening beheren (na machtiging door de cliënt);
  • de persoonlijke begroting van een cliënt maken voor de woongroepen;
  • met de woongroepen en met de financiële administratie van Elver overleggen over de persoonlijke begroting van een cliënt;
  • een digitaal financieel cliëntendossier maken en bijhouden.

Het tarief voor pakket A  is € 320,- per jaar.

Pakket B Plus

Dit pakket biedt dezelfde diensten als pakket A (Basis) maar daarnaast ontzorgen wij u volledig als het gaat om het jaarlijks opstellen van de rekening & verantwoording.

Als bewindvoerder moet u deze rekening en verantwoording elk jaar voorleggen aan de rechtbank.

Kiest u voor pakket B? Dan zorgt de SAB ervoor dat u de rekening & verantwoording moeiteloos naar de rechtbank kunt opsturen.

Het tarief voor pakket B  is € 440.- per jaar.  

Wilt u meer weten of wilt u zich aanmelden voor de diensten van de SAB? Laat het ons weten.

Financiële dienstverlening
Top