Als VCV-lid kunt u de SAB inschakelen voor verschillende diensten.
Als het gaat om financieel administratieve ondersteuning kunt u kiezen uit twee pakketten:
Pakket A Basis
Als u kiest voor pakket A kunnen medewerkers van SAB:
- de cliëntrekening beheren (na machtiging door de cliënt);
- de persoonlijke begroting van een cliënt maken voor de woongroepen;
- met de woongroepen en met de financiële administratie van Elver overleggen over de persoonlijke begroting van een cliënt;
- een digitaal financieel cliëntendossier maken en bijhouden.
Het tarief voor pakket A is € 329,60 per jaar.
Pakket B Plus
Dit pakket biedt dezelfde diensten als pakket A (Basis) maar daarnaast ontzorgen wij u volledig als het gaat om het jaarlijks opstellen van de rekening & verantwoording.
Als bewindvoerder moet u deze rekening en verantwoording elk jaar voorleggen aan de rechtbank.
Kiest u voor pakket B? Dan zorgt de SAB ervoor dat u de rekening & verantwoording moeiteloos naar de rechtbank kunt opsturen.
Het tarief voor pakket B is € 453,20 per jaar.
Wilt u meer weten of wilt u zich aanmelden voor de diensten van de SAB? Laat het ons weten.